نقشۀ شیطانی کرونا : نقش دشمن در نسل کشی جمعیّت مقاوم و دیندار

مشخصات کتاب

نقشۀ شیطانی کرونا

(نقش دشمن در نسل کشی جمعیّت مقاوم و دیندار)

نگارنده: آیت اللّه سید محمود بحرالعلوم میردامادی

چاپ اول: پاییز 1399

تیراژ: 5 هزار نسخه

لیتوگرافی: شمس

چاپخانه: نگارش

مراکز پخش:

نجف اشرف: شارع الرسول دوم، کوچه پنجم سمت راست، دفتر مرکز جهانی

حضرت ولیعصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) تلفن : 009647727255309

قم مقدسه: خیابان باجک، کوچه 3، پلاک 22 تلفن: 02537715664

اصفهان : دروازه دولت، چهارباغ پائین، مرکز جهانی حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) تلفن: 03132204045

تلفن مستقیم: 09127594117

www.Bahrololom.com

@ AyatollahBahrololom

@ markaz_valieasr

ص:1

اشاره

بسم الله الرحمن الرحیم

ص: 2

نقشۀ شیطانی کرونا

نقش دشمن در نسل کشی جمعیّت مقاوم و دیندار

1- علم و تمدن از نظر اسلام

2- عزاداری و تعظیم شعائر

3- افشاگری علیه اهداف یهود

4- یهود با مهدویت سر جنگ دارد

5- کنترل جمعیت مقاوم

6- جنگ، بهره کشی، ایدز و کرونا

7- مقاومت مهدی باوران

8- پیروزی عاشورائیان

9- فاطمیه شمشیر کارساز علوی آیت الله سید محمد محمود بحرالعلوم میردامادی

ص: 3

مقدمه

بسم الله الرحمن الرحیم

نقشۀ اسلام برای زندگی سعادتمندانه، یک نقشۀ کاملی است، با این که در احادیث ما دست سرقت بکار رفته و سران هواپرست صدر اسلام، بغیر از تحریف معنوی قرآن، منع حدیث و حدیث سوزانی نمودند، ولی باز شما، در این دین جامع، مبدأ خوشبختی و رستگاری را مییابید.

یکی از مبادی خوشبختی، علم و دانش است که اسلام دستور فراگیری آن را بارها داده است، با این حال میبینیم دشمنان اسلام، به این آیین نورانی خورده گرفته و آن را مخالف کسب علم معرفی مینمایند.

یکی از پزشکان میگفت: پدرم روحانی و اهل علم بود و از این که ما به دنبال دانشگاه و علم پزشکی برویم، مخالفت مینمود.

ص: 4

به او گفتم: پدر شما با کسب علم مخالف نبوده، بلکه با غرب زدگی و بندگی شما در برابر غرب، مخالف بوده است.(1)

ایشان از سخن من ناراحت شد و من دلیل آوردم که او به مبانی دین و بندگی در برابر خدای متعال، بی توجّه بوده است.آقای دکتری که به ادب و آداب اسلامی توجّه ندارد و اگر یک شبانه روز با او نشستی، میبینی اهل نماز و تشکر از خدای متعال نیست، پزشکی که علم آموزی اش به خاطر ثروت اندوزی و فخرفروشی به این و آن بوده و جنون هواپرستی و شهوات، او را می آزارد، به نظر شما این پزشک آیا نباید به پزشک روح و دکتر روان مراجعه کند؟!

در همان مجلس، این آقای دکتر به بحث کرونا اشاره داشت و از روی استهزاء میگفت، حالا از طریق معجزه، شما یک فکری برای این ویروس بکنید.

گفتم: این بار، معجزه از طرف شما باید صادر شود، چون این ویروس را رفقای خارجی شما ساخته و برای قتل محرومان جامعۀ بشری، به آن پرداخته اند.

دکتر گفت: اگر منظور شما از دوستان خارجی، رؤسای کشورهای اروپایی هستند، با افتخار میگویم، اینها همان کسانی می باشند

ص: 5


1- البته ما، اطباء خوب و معتقد از خانوادۀ روحانیّت، داریم که پدرشان خود، مشوّق آنان در کسب علم بوده است.

که قانون حقوق بشر را در سال 1945 میلادی، تصویب نموده و تا الآن مرزدار حقوق انسان ها بوده اند.

گفتم: قبل از این تاریخ، یعنی در 1400 سال پیش، حقوق بشر بر قلب پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله) نازل گردید و بعد از ایشان امیر المؤمنین(علیه السلام) شارح و مجری قانون حقوق بشر قرآن بوده اند.

جرج جرداق مسیحی، در مقایسۀ حقوق بشر اروپا و حقوق بشر امیر المؤمنین(علیه السلام) میگوید: اروپایی ها کمتر از یک قرن است که به فکر حقوق بشر افتاده اند، چند نفر از آنها عقلشان را سر هم نموده، با فکر محدود بشری، این قانون را وضع نمودند و بعد از آن، همین واضعین قانون حقوق بشر، جنگ افروزی کردند و در حق مردم عالم، ظلم روا داشتند، ولی حقوق بشر امیر المؤمنین(علیه السلام) تاریخش به صدر اسلام بر میگردد، پس، از نظر زمانی مقدّم است، و از نظر محتوایی هم این قوانین، فکر یک رجل آسمانی و معصوم است، که خود پای دفاع از عدالت ایستاد و تاریخ زندگانی اش سرشار از پاکی و عدالت بود.(1)

شما رسالۀ حقوق امام سجاد(علیه السلام) را هم که دقّت کنید،(2) به برتری آن بر حقوق بشر اروپا، اعتراف می نمائید، میبینید بزرگی آن، با قوانین حقوق بشر اروپا قیاس نمی شود.

و مهم این است که اروپایی ها به چه نیّت، به نوشتن این

ص: 6


1- امام علی(علیه السلام) صدای عدالت انسانی، جرج جرداق، ترجمۀ آقای خسروشاهی، ج1، ص515.
2- تحف العقول، ترجمه صادق حسن زاده، ص445.

قوانین مشغول شدند؟ آنها می خواستند از مردم برای ظلم هایی که می کنند، رأی مثبت بگیرند، یعنی مردم تصوّر کنند که این جنگ ها و آدمکشی های سران استکبار، در جهت احقاق حق و برای دفاع از حقوق بشر صورت میگیرد، ولی امیر المؤمنین(علیه السلام) و ائمّۀ دین(علیهم السلام) هرگز به دنیا پرستی آلوده نشدند که بخواهند برای بقاء ریاستشان، ظلم کنند و بعد برای توجیه آن قانون وضع نمایند.

این جا آقای دکتر، کمی عصبانی شده گفت: شما همه جا انحصارگر هستید و همۀ خوبیها را فقط به پیشوایان شیعه نسبت میدهید و دیگران را اهل نفاق و دروغ معرفی میکنید.

گفتم: البته خوبی ها منحصراً در مکتب پیشوایان معصوم(علیهم السلام) است و ادامه دادم: من وقتی کلمۀ انحصارگر را گفتید، یاد انحصار دارو و درمان افتادم، که آمریکا و کشورهای اروپایی و در واقع یهود، مجری آن هستند، حالا اگر دستور العمل پیشگیری و درمان، از غیر این کشورها باشد، نه تنها با آن موافقت نمی کنند، بلکه طرّاح و مجری آن را، به نابودی می کشانند.

دکتر گفت: شما مگر در طب و داروسازی، غیر از آمریکا و کشورهای اروپایی، کسی را سراغ دارید که دارای نظریّۀ قابل توجّهی باشد؟

گفتم: این سؤال را دکتر گوستاولوبون فرانسوی باید جواب بدهد،(1)

ص: 7


1- مثل هیئت و ریاضی و کیمیا، طب هم از جمله علومی است که مسلمین در آن مطالعات عمیقه نموده، نتایج بزرگی از آن بدست آوردند، کتب طبّی عرب، چون در السنۀ اروپا ترجمه شده، لهذا بقدر سایر تصانیف آنها مفقود نشده اند. تمدن اسلام و عرب، ص643.

تا بدانید مبدأ دانش و علوم، به ویژه طب و داروسازی، مسلمانان بوده اند.

با این سؤال شما، معلوم شد انحصارگران دارو و درمان، یعنی مستکبرین، نگذاشتند شما کتب مفید و آموزنده را مطالعه نمایید.

در ضمن با این بیان شما، معلوم گردید که جنابعالی غیر از این که به هویّت اسلامی خود(که فرزند عالم دینی هستید) توجّه ندارید، بلکه به هویّت ملّی خود نیز، بی اعتنا می باشید.

شما آیا مطّلع هستید که در همین جریان کرونا، اطباء سنّتی خواستند برای نجات مردم از این ویروس، نظریّاتی را ارائه دهند و وارد عمل شوند، ولی از طرف مسئولین توجّهی به آنان نشد؟!

دکتر گفت: این طب سنّتی که شما می گویید، همان طب پیرزن ها و مطالبی است که به عهد دقیانوس بر می گردد.

گفتم: حالا معلوم شد انحصارگر کیست! همین مطالب را دوستانتان هم به تعبیرهای دیگر ارائه نموده اند، یکی از همکاران شما، به طب سنّتی، طب شیّادی عنوان داده است.تعبیر شما از طب سنّتی به طب پیرزن ها و طب عهد دقیانوس، خامی و جهالت شما را ثابت میکند.

حالا بفرمایید با این داروهای آزمایشی سوغات خارج، چه خدمتی به مردم انجام دادید؟ (و بعد ادامه دادم)

ص: 8

معاون بهداشت میگوید: بنده اگر مبتلا بشوم ترجیح میدهم هیچ دارویی استفاده نکنم، خوردن داروی کرونا، عوارض اش بیشتر از اثربخشی اش است.(1)

آیا این مطلب، به این معنا نیست که داروی های آزمایشی، که از طرف بیگانه، برای مردم ایران ارسال شده، بی خاصیّت و بلکه مضرّ بوده است؟

آشکار شدن راز 1400 ساله

دیدم در یک خبر، نوشته بود: محقّقان دانشگاه ادینبورو اسکاتلند میگویند: نمک در تماس مستقیم با کووید 19 در نقش سم، ظاهر شده و از سوی دیگری می تواند باعث تقویت سیستم امنیّت بدن شود.(2)

خوب، چرا محقّق دانشگاه ادینبورو، باید این مطلب را بگوید، تا ما قبول کنیم، در حالیکه علّامه مجلسی(قدس سره) در حلیة المتّقین فرموده است: در روایتی معتبر آمده است که حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) به امیر مؤمنان علی(علیه السلام) فرمودند: «در ابتدا و انتهای غذا خوردن، مقداری نمک بخور، که هر که چنین کند خدا او را از هفتاد بلا، که آسانترین آن، بیماری جُذام است، حفظ می کند».(3)

متأسفانه ما چشم به دهان بیگانه دوخته ایم و علماء بزرگی مثل

ص: 9


1- دکتر علی اکبر حق دوست، معاون آموزش وزارت بهداشت، 29 آبان 1399.
2- سایت خبری تحلیلی بولتن نیوز، 5 تیر 1399.
3- حلیة المتقین، ص149.

علّامۀ مجلسی(قدس سره) را تحقیر می نمایم.

در این جا دکتر گفت: شما باز، از اسلام حرف می زنید، اسلامی که در طول تاریخ، مانند گالیله ها را تکفیر کرده است.

گفتم: شما به اصطلاح، اضافه بر تری، نم هم دارید، چه کسی به شما دکترا داده است؟! اسلام، گالیله را تکفیر کرد، یا اینکه آخونده ای مسیحی علیه او اقدام نمودند؟!

دکتر گفت: همین قدر من می دانم که مسلمانان به دنبال تمدّن نبوده و نیستند.

گفتم: شما اوّلاً، باید تمدّن را معنا کنید، آیا تمدّن یعنی گدایی کشورهای اسلامی از مستکبرین(آمریکا و اروپا)، یا مستقل بودن در امور فرهنگی، علمی و اقتصادی؟

و بعد گفتم: شما راسل را می شناسید؟دکتر گفت: بله، او یک متفکّر بوده است.

گفتم: همین آقای به قول شما متفکّر، گفته است در سرتاسر اعصاری که از تاریکی و نادانی پوشیده شده بود، عملاً مسلمین بودند که سنّت تمدّن را پیش بردند.(1)

دکتر گفت: من نمی دانم، الآن که این چنین نیست و مسلمین، تمدّنی ندارند.

ص: 10


1- جهان بيني علمي، برتراند راسل، مترجم: حسن منصور، چاپ اول، انتشارات دانشگاه تهران، ص12.

گفتم: این بدین خاطر است که امثال شما، که مسلمان شناسنامه ای هستید، در جامعه بذر غرب گرایی و تقلید از بیگانه را کاشتید و داشته ها را منکر شدید.

در اثر تبلیغات افرادی مثل شما، عدّه ای با دزدان سرمایه های فرهنگی و معنوی، رفاقت نمودند و زمینه را برای سرقت افکار و نابودی آثار حیاتی اسلام، فراهم ساختند.

بله، زمانی که اروپا در توحّش به سر میبرد، مسلمانان مدرّس علوم مختلفه بودند، دانشگاه مستقل، کتابخانۀ جامع و دروس علمی داشتند، ولی «ای دو صد لعنت بر این تقلید باد»، زمانی که ایمان ما، علم و دانش ما، در اثر تبلیغات غرب گراها، تضعیف شد، گوهر اسلام را عملاً با ایسم های بی ارزش، جا به جا کردیم و حالا یکی از اثرات این جا به جایی، این است که باید منتظر سازمان جهانی بهداشت و دستورات او در مبارزه با کرونا بمانیم.

با همین روش پیش رفتیم، یعنی روش قهر کردن با قرآن و راه و رسم معصومان، نادیده گرفتن خدمات فرهنگی و علمی گذشتگان و راضی شدن به تبلیغات فریبندۀ غرب زدگان، که حتّی دزد، به خانۀ مسلمانان راه پیدا نمود و برای جلوگیری از کثرت نسل آنها، دستورالعمل صادر کرد.(1)

ص: 11


1- پایان گفتگو با دکتر ...

شما خوانندگان عزیز، داستان این دستور العمل را می توانید از برنامه های دکتر ملک زاده وزیر بهداشت و درمان دولت آقای هاشمی رفسنجانی، دریافت کنید، که چگونه با تبلیغ کنترل جمعیّت، نسلکشی و عقیم نمودن مردم را، استارت زدند. (1)

ممکن است کسی بگوید خوب، وقتی زندگی ها اداره نمیشود و تربیت فرزندان مشکل است، چاره ای جز کنترل جمعیّت نیست.

پاسخ این است که یک دولت با تدبیر و مستقل، به جای جلوگیری از تکثیر نسل مسلمانان، به ویژه شیعیان و کنترل جمعیّت آنان، باید بر مبارزۀ دزدی های اقتصادی و فرهنگی پافشاری کند، تا زندگی مردم، با عدالت اداره شود.یادم هست در دولت مذکور، یعنی دولت هاشمی رفسنجانی، روزنامه نوشت: کنترل جمعیّت یک مسئلۀ حیاتی است، در حالیکه باید می نوشتند مبارزه با سرقت های فرهنگی و اقتصادی یک مسئلۀ حیاتی است.

پس وقتی میخواهیم از نظر اقتصادی و تربیتی، زندگی، خوب اداره بشود، نباید فرزندانمان را بکشیم، بلکه باید علیه دزدی که حق

ص: 12


1- دکتر رضا ملکزاده، وزیر وقت بهداشت دولت هاشمی، دفاع جانانه و شبانهروزی از سیاست تجویزی سازمان صهیونیستیWHO در کنترل جمعیّت، بستن لولۀ مردان در اواخر دهۀ 60، لغو کوپن فرزندان چهارم به بعد و سقوط جمعیّتی ایران ... خبرگزاری تسنیم، 1 آذر 1399؛ خبرگزاری سلام.

ما و فرزندانمان را سرقت میکند، مبارزه کنیم.

قرآن میفرماید: «لَا تَقْتُلُوا أَوْلَادَكُمْ مِنْ إِمْلَاقٍ نَحْنُ نَرْزُقُكُمْ وَإِيَّاهُمْ»،(1) «اولاد خود را از بیم فقر نکشید، ما شما و آنها را روزی میدهیم»، و از طرفی هم اسلام ظلم پذیری را رد میکند و بر مبارزه با ظالمین تأکید مینماید، تصوّر کنید دزدی آمده میخواهد طلا و جواهرات خانه ای را ببرد، پدر و مادر خانواده، عوض اینکه دزد را بزنند، فرزند خودشان را، که با دزد مبارزه میکند، میزنند.

بنا بر این کنترل جمعیّت یعنی، دزد و دزدی آزاد، ولی افراد مجاهد و مقاوم در برابر ستمگر و سارق باید از بین بروند.

استعمارگران میخواهند نسل شاگردان حضرت علی(علیه السلام)، یعنی مدافعین حریم عقیده و حرم و مبارزین با سرقت های فرهنگی و اقتصادی، قطع بشود، و فریادگر و مجاهد، وجود نداشته باشد.

اگر این کنترل جمعیّت و استارت پنهانی مخالفت با مهدویّت، چند سال قبل تر اتّفاق می افتاد، آن وقت در سال های هجوم داعش(فرزند انگلیس و آمریکا) به حریم سامرا(محل تولّد امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف))، کجا این تعداد مدافع حرم، با این شکوه و عظمت میداشتیم.

دشمن با اینکه نادان است، امّا خوب میداند که ایران و عراق،

ص: 13


1- سورۀ انعام، آیۀ 151.

سکوی پرواز مهدویّون است، طرفداران حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) در ایران و عراق به وسیلۀ مجالس حسینی و فاطمی و کلاس دروس مهدویّت و مطالعه در بحث ولایت، ساخته میشوند.

بن سلمان ها و اربابانشان از بحث مهدویّت و نام مقدّس مهدی(علیه السلام) میترسند(1) و برای همین، به نام زندگی سالم و جامعۀ همراه با سلامت، دستور نسل کشی و عقیم ساختن مسلمانان و شیعیان را، صادر میکنند، و بر همیناساس یعنی ترس وهّابیّت از مهدویّت، میبینیم آخوندهای منحرف و ایادی استعمار، به ترور عقاید شیعه میپردازند و با انکار ولایت تکوینیّه و قدرت الهی امام(علیه السلام)، مردم را از منجی آسمانی مأیوس مینمایند.

به جرأت میگویم، و قویّاً به همۀ شیعیان و مدافعان عرض میکنم که دشمن از حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) میترسد، برندۀ این دوره

ص: 14


1- به گزارش ايرنا، حجة الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قبانچی در خطبه های نماز جمعۀ شهر نجف اشرف، با اشاره به مصاحبۀ محمد بن سلمان با مجلۀ امريكائی اتلانتيك، كه در آن به استهزاء گفته است: هنوز عدّه ای مژده و بشارت ظهور آن امام غايب را میدهند و حكومت جهانی اش را تبليغ میكنند، گفت: چرا شما حالت ترس و واهمه از ظهور امام مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) داريد؟ وی افزود: ظهور حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) مورد اتفاق همۀ مسلمانان میباشد و برای برقراری دولت عدل الهی در تمام گيتی است. امام جمعۀ نجف تاكيد كرد: وظيفۀ همگانی است كه ظهور آن حضرت را نه فقط به امّت اسلامی، بلكه به تمام عالم بشريّت بشارت بدهند، امّا اين كه چرا امثال بن سلمان از اين امر هراس دارند، جای پرسش دارد.(خبرگزاری جمهوری اسلامی، 17 فروردین1397)

و زمان، شما شیعیان و طرفداران امام زمان هستید، به شرط اینکه کارهای فرهنگی و تبلیغاتی دشمن را زیر نظر داشته باشید و مقاصد حکومت های طاغوتی را برای مردم دنیا افشا نمایید.

این نکته قابل ارائه است، که دشمن از حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) و ظهور ایشان میترسد، تکرار میکنم دشمن میترسد، خوب، ما چرا باید از دشمن بترسیم، شیعه با این سرمایۀ بزرگ یعنی امام عالم، معصوم و ولیّ آسمانی، نباید در دفاع از ولایت و احیای امر مهدویّت، هراس به خود راه بدهد.

یهود، کاملاً از ظهور منجی خبر دارد، و میداند بساط ظلمی را که در جهان پهن نموده، به دست توانای حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) برچیده خواهد شد، مگر یهود قبل از اسلام، از ظهور اسلام خبر نداشتند، و یا از ظهور پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله) بی خبر بودند و خود را برای مبارزه با ایشان، آماده نکرده بودند؟(1)

ص: 15


1- عاصِم بن عمرو ابن قتاده گفته: بزرگان ما میگفتند ما در جاهلیت گمراه بودیم و یهودی ها میگفتند در این عصر پیامبری ظاهر میگردد که ما به او مؤمن میشویم و در لشکر او با شما میجنگیم، ولی «فلمّا بعث الله رسوله اتبعناه و کفروا به...». الدر المنثور فی التفسیر المأثور، ج1، ص169. سورۀ بقره، آیۀ 89. ترجمه: و هنگامى كه از جانب خداوند كتابى كه مؤید آنچه نزد آنان است برایشان آمد و از دیرباز (در انتظارش) بر كسانى كه كافر شده بودند پیروزى مى جستند، ولى همین كه آنچه (كه اوصافش) را مى شناختند برایشان آمد انكارش كردند پس لعنت خدا بر كافران باد. ابن عباس گفته: قبیله بنی قریظه و بنی نضیر، که یهودی بودند، هر وقت با قبائل عرب اختلافشان میشد، از خدای متعال طلب پیروزی مینمودند و میگفتند: خدایا بحق نبی اُمی، ما را بر بتپرستان یاری کن، ولی وقتی رسول خدا(صلی الله علیه و آله) مبعوث شدند و یهود آن حضرت را شناختند، به ایشان کفر ورزیدند. الدر المنثور فی التفسیر المأثور، ج1، ص170.

خلاصه این که، مشکل ویروس کرونا و کنترل جمعیّت و بیماری ایدز (1) و ایجاد جنگ افروزی ها و خطرات دیگر، تا حد مرگ انسان های محروم، که انعکاس غرور بیحد یهود و کینه و دشمنی آنان با غیر یهود، به ویژه مسلمانان و شیعیان است، حد و مرزی نمی شناسد.

یهود، که به قول قرآن کریم، دشمن ترین دشمنان دین و جامعۀ مؤمنین است، (2) بنا ندارد روی خوشی به امام مبین و کهف حصین، حضرت بقیة الله الاعظم(عج الله تعالی فرجه الشریف) نشان بدهد، یهود و وهّابیّت عنود و گروه های ملحد دیگر، یقین دارند که آیندۀ جهان، به دست متّقین و شیعیان معصومین(علیهم السلام) است، و ایجاد جنگ و کشتار جمعیّت های انسانی و اسلامی و ایجاد بیماری و ویروس و عقیم ساختن اقوام مختلف، خاصّه مسلمین، حیله و دست و پا زدنی است که از طرف آنان صورت میگیرد.

ص: 16


1- برخلاف تبلیغات رسانه های غربی در مورد چگونگی شیوع بیماری ایدز و منشأ ویروس آن، باید از این حقیقت پرده برداشت، که ویروس ایدز نتیجۀ سرمایه گذاری ده میلیون دلاری کنگرۀ آمریکا بر روی پروژه ای است که در جهت کاهش رشد جمعیّت جهان، حذف ملّت های از نظر ایشان عقب مانده و سودآوری کلان اقتصادی کارخانه های داروسازی آمریکا از طرف وزارت دفاع این کشور، طراحی و اجرا شده است. سایت مشرق نیوز، 24 آذر 1390.
2- لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُودَ، بطور مسلّم يهود و مشركان را، دشمن ترين مردم نسبت به مؤ منان خواهي يافت، سورۀ مائده، آیۀ82.

همین مسئلۀ کرونا که توطئۀ یهود و عمّال یهود است، این همان هدف کنترل جمعیّت، برای کنترل جمعیّت های مقاوم در برابر استکبار است.

یهود از دست عاشورائیان و شاگردان کلاس هَيْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة خسته شده است، یک زمان به نام کنترل جمعیّت به میدان شیعه آمدند، و این زمان با نام کنترل ویروس کرونا، به اهداف استعماری خود ادامه میدهند.

هرگز خدمات پزشکان دلسوز و پرستاران زحمت کش این مرز و بوم را نمی خواهیم نادیده بگیریم، آنها در دید امام زمان(علیه السلام) هستند، و اجر گرفته و میگیرند، سخن ما، چون دفاع از انسان را منظور دارد، به ویژه انسانی که در مسیر صلح جهانی امام مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) کار میکند و سرباز مهدویّت است، شامل حال همۀ شهرها و کشورها میشود.

به خدا! ما باید برای آن آفریقایی مظلوم، که با مدیریّت استعمار یهود، به ایدز مبتلا گشته، دل بسوزانیم، حالا بگویید علّت اینکه آفریقایی ها باید به این مرض مبتلا گردند و بمیرند، چیست؟ چون مبارزۀ اینان با استعمار و استثمار، سابقۀ طولانی داشته و دارد.

شیخ مجاهد، آقای زکزاکی و گروه مستبصرین در بلاد آفریقایی، خار چشم جهانخواران و مستکبرین اند.

ص: 17

امروز شهر ما و شهر آنان، همان هویّت حسینی و معارف مهدوی را دارد.

به راستی ما گله مندیم از کسانی که صدای بلندگوی جهانی عاشورا را کم و خاموش میکنند، اگر اینان مدّعی تشیّع هستند، اعتراض ما زیادتر است، مگر شیعه میتواند بدون عاشورا و بدون شعار یا حسین(علیه السلام)، زندگی کند؟

هویّت شیعه، هَيْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة است، مگر مستبصرین از ندای عاشورا و نهضت کربلا به بصیرت نرسیده اند، چرا باید کلاس بصیرت و دانشگاه بیداری ملّت ها تعطیل بشود؟ آیا این خواست دشمنان دین، خاصّه یهود نیست؟

دیدیم در این چند سال، که اربعین بهار دلها شد و به اذن الله عاشورا و نهضت کربلا را برای جهانیان تشریح نمود، هیچکدام از خبرنگاران وابسته به یهود، این خبر نورانی را منتشر نساختند.

بزرگترین معجزه قرن

امسال(1442 هجری قمری) کربلا با اجتماع پانزده میلیونی اربعین، و اجتماع پنج میلیونی عاشورا، باید هزاران مبتلا به ویروس کرونا داشته باشد، و تعداد فوت شدگان خیلی خیلی بیشتر از ایران باشد، ولی خدای متعال نشان داد که اگر احیاء امر ولایت کردید و از نام مقدّس امام حسین(علیه السلام) مدد گرفتید، بلا و درد و رنج را از شما برمیدارم.

ص: 18

ببینید آمار را، و با کشور ما مقایسه کنید. مقایسه کنید و معجزه و کرامت را ببینید. در زمانی که خانم دکتر مینو محرز (متخصّص بیماری های عفونی و عضو ثابت کمیتهٔ کشوری مبارزه با کرونا) حتّی غذای نذری خانگی را هم ممنوع میدانست و نمی خواست عزاداری، به ویژه در قم مقدّسه، برپا گردد، عراق با عزاداری آنچنانی کرونا را مغلوب ساخت.

البته مهم این است که این ویروس مهار گردد و جان هموطنان حفظ بشود، ولی اهم حفظ عقیده و دین مردم است، که از این نکته، بعضی از مسئولین دولت غافل بوده اند و یا خود را به غفلت زده اند.

خوب، مهار کردن ویروس و کنترل کردن این مشکل، دوا میخواهد، آیا مسئولین بهداشت دوا داشتند؟ البته جواب معلوم است، ما منتظر خارجی ها نشسته ایم!! آنان که ویروس کرونا را ساختند، تا جمعیّت را کنترل کنند، آیا به ما داروی شفابخش می دهند؟!

شما از دشمنان، به ویژه یهودیان، نقض غرض میخواهید؟ غرض از ساختن این ویروس چه بود؟ مگر اینها با سیاست شیطانی کنترل جمعیّت، نمیخواهند نسل کشی را ادامه دهند و به خصوص از دست گویندگان توحید و حسینیان و مهدی باوران، راحت شوند؟ با

ص: 19

این وضع چگونه از این نابزرگواران انتظار داروی پیشگیری و درمان میرود؟

ممکن است کسی از روی ساده لوحی، پروندۀ جنایت بیگانگان را پاک کند و بگوید اینها فرشتۀ نجاتاند، تکرار میکنیم که خوب، اثر این داروهای سوغات این فرشتگان نجات چه بوده است؟!

این شیّادان که از ادرار نوشابه میسازند، (1) و از مدفوع دارو، (2) کجا میتوانند فرشتۀ نجات بیماران ما باشند.

کسانی که به این کثافتکاری ها نمره میدهند و مثلاً معالجۀ با مدفوع را مجاز میدانند، همین ها داروهای سنّتی و دستورات

ص: 20


1- شرکت تولید آبجو PISNER در کشور دانمارک، روزانه اقدام به جمع آوری 50 هزار لیتر ادرار انسان، از پارک ها و تفرجگاه های مشخص شده میکند و به ازای هر لیتر ادرار به مردم 4 یورو میدهد. قیمت هر بطری از این آبجو 37 یورو میباشد. که مازاد تولید این محصول به بقیه کشورهایی اروپایی خصوصا سوئد صادر میشود. این آبجو دارای گواهینامه سلامت از سازمان غذا و داروی اروپاست (همان دنیای وارونه غرب و غربزدگان به اصطلاح متمدّن!) و جالبه که برخی، تولیدات و تهدیدهای این سازمان را وحی میدانند. سایت روشنگری، 30 مارس 2020.
2- محققان بیمارستان مرکزی ماساچوست در بوستون در یک مطالعه جدید، نمونه جدیدی از قرص مدفوع تولید کرده اند. آزمایش های انجام شده نشان میدهد که دو روز مصرف این قرص آزمایشی به درمان یک عفونت باکتریایی خطرناک کمک میکند. سایت خبرگزاری ایسنا، 22 مهر 1393.دکتر رضا ملکزاده: با گسترش دانش در زمینۀ میکروبیوم، پژوهشگران کشورمان نیز در حال تحقیق بر روی روش پیوند مدفوع در درمان برخی بیماری ها هستند. (خبرگزاری صدا و سیما، 1 خرداد 1399).

بهداشتی اسلام را استهزاء مینمایند.در حالیکه به قول بعضی، خطر کرونا مثل خطر جنگ، خانمان برانداز و عامل بدبختی فرد و جامعه است، خوب چرا مثل زمان جنگ تحمیلی، از تمام نیروهای خودی استفاده نشد؟ چون اجازۀ چنین کاری از طرف سازمان جهانی بهداشت، صادر نشده است.

رؤسای بهداشت که برای نجات ملّت کار میکنند، چرا فایده بخشی داروهای سنّتی و دستورات پیشگیری و درمان اسلام را، حتّی محتمل هم ندانستند؟

خوب، این از بخش دارو، که بعد از نزدیک یک سال میبینیم چندان خبر مثبتی در دست نیست.

آیا دولت اعتقاد به دعا ندارد؟ دوا منتفی بود، ولی دعا که راهش باز بود، مگر عزاداری برای حضرت سیّد الشهداء(علیه السلام) غیر از اینکه کلاس درس صبر و استقامت است، جنبۀ دعا و توجّه به خدای متعال ندارد، دست در دست ولیّ خداوند، به سوی خداوند تضرّع نمودن و دعا کردن، مگر دعای شب و روز پانزدهم شعبان و دعای ندبه و سمات روزهای جمعه، وسیلۀ ارتباط با خدای متعال نیست، آیا یا بن الحسن گفتن و به ولیّ زمان و امیر دوران، حضرت مهدی(علیه السلام) متوسّل شدن، وسیلۀ قرب الهی و استجابت دعا نمی باشد؟

مگر دعا در شبهای ماه مبارک رمضان، خاصّه شبهای قدر،

ص: 21

نجات بخش نیست؟ مگر ادعیه در روز عرفه، به ویژه دعای امام حسین(علیه السلام) و دعای ندبه در روز عید غدیر، گرهگشا نیستند، تا برسد به دعا و زیارت های عاشورا و اربعین؟

اگر دولت یک روز را روز دعا قرار میداد و با مردم به بیابان میرفتند و فریاد یا بن الحسن سر میدادند، چه می شد؟

آن وقت متمدّن ها به ما می خندیدند، خوب، به جمعه و جماعت ما هم می خندند، پس باید ما اساساً با آیین عبودیّت و بندگی و با استغاثه به ولیّ الله الاعظم(عج الله تعالی فرجه الشریف) خداحافظی کنیم.

از استغاثه به امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) که خبری نشد، ایّام اربعین عزاداری با شرایطی که خود بهداشت گفته بود نیز تعطیل گشت.

آیا یکی از آثار تعطیلی نماز جماعت، عزاداری و هیئت، این نیست که عدّه ای از مردم، نسبت به این امور دلسرد میشوند و بعد از چند ماه، سنگرهای جماعت و ولایت از رونق می افتد؟

بنده گمان میکنم هدف بزرگ این قضیّه، از طرف یهود، شکستن اجتماعات و جلسات صمیمی مردم مؤمن در کل دنیا است.دشمن از تاسوعا و عاشورا سیلی خورده و همین سیلی در اربعین سالهای اخیر، به صورت دشمن نواخته شد، حالا یهود و عمّال او چه باید بکنند؟ ویروس کرونا را بهانۀ متفرق نمودن این اجتماعات

ص: 22

مقدّس قرار داده و مردم را از حریم و مکتب نورانی اهل بیت(علیهم السلام) دور می سازند.

غرض ما در این نوشته این است که، در تاریخ ثبت شود و مردم بدانند، خیلی از این امر و نهی های بیمورد، و بعضاً ناهماهنگ و غیر تخصّصی، زمینه را برای منحرفین نفوذی، آماده ساخت، به طوری که جوجه های وهابیّت و تصوّف، و وابستگان به استعمار، شعار (نه گفتن به عاشورا) را تبلیغ نمودند و در دسته های عزاداری و هیئت های مذهبی، قصد امر و نهی داشتند.

ولی این مردم، در جنگ عقائد پخته شده اند و با ارشاد مرجعیّت شیعه و علماء متعهّد و مسئول، دشمن را خوب می شناسند.

یکی از علماء در این موضوع بیان می دارند: امسال سکولارها تلاش کردند که در ماه محرم اقامۀ عزا نشود، امّا نتوانستند، عدّه ای روشنفکر با یک ادبیّات به ظاهر علمی، تکرار میکنند که چرا انسان ها گریه میکنند بر این بلا؟ با همین عاشورا است که لشکر امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) تجهیز می شود. (1)

یادم هست شخص مریضی که دلش جایگاه حبّ طاغوت است و با شعار نو اندیشی و روشنفکری، قصد فریب نسل جوان و حوزویان را دارد، گفته بود: الحمدلله که این کرونا آمد و عزاداری و سیاهپوشی

ص: 23


1- از بیانات دانشمند محترم، استاد میرباقری دام عزّه.

شب نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان تعطیل شد، ببینید غیرت مندان و دل سوختگان، آیا نباید با وجود این انحرافات داد بزنند و برای عقاید مردم دلسوزی کنند؟

دیگری از همین طایفۀ وهّابی زده، که اخیراً فقه ای شیعه را اهل تفرقه و اختلاف معرّفی کرده، گفت: امام زمان کجا، فریادرسی کجا؟ که الحمدلله این گوینده به قهر خدای متعال مبتلا گردید، و پر و بالش شکسته شد.

این طایفه حتّی به مرجعیّت شیعه هم، بیادبی و جسارت کردند، و بعضی از این بزرگواران را مخالف عزاداری معرّفی نمودند. (1) اهل مطالعه و دقّت میدانند که خط وهّابیّت، از قبل از انقلاب تا به امروز، دروس ایدئولوگ خود (ابن تیمیّه) و (محمد بن عبد الوهّاب) را از طریق سخنرانی و نوشتن کتاب و جزوه، و نیز از طریق فضای مجازی، به طور وسیع منتشر ساخته اند.

کسانی که به مکّه و مدینه مشرّف شده اند، میدانند که آل سعود، کتاب های پوچ و خلاف منطق را، در تیراژ بسیار وسیع، بین حجّاج پخش میکردند. همۀ اینها دروس نظری وهّابیّت بود، که با پول فراوان چاپ میشد و در دسترس شیعیان قرار میگرفت.

ص: 24


1- استفتاء جمعی از هیئت داران محترم تهران، از مرجع عالیقدر شیعه، آیت الله سیستانی(دام ظلّه العالی) پیرامون عزاداری حضرت سید الشهداء(علیه السلام) در ایام شیوع کرونا، و پاسخ معظّم له و دستور معظّم له به برگزاری عزاداری با رعایت مسائل بهداشتی. 28، ذی الحجه، 1441.

البته علماء بزرگوار ما در کتب خود بارها و بارها، پاسخ دروس بی منطق وهّابیّت را داده و برای نسل جوان برتری و بزرگی قرآن و عترت(علیهم السلام) را، بر تمام مکاتب بازگو نموده اند.

جنگ عربستان علیه یمن، و کشتار وحشیانۀ این حکومت مسلمان نمای آمریکایی در آن کشور، خود خط بطلانی بود که بر مذهب پوشالی وهّابیّت، کشیده شد، امّا در این مدّت سی چهل ساله، وهّابیّت و دیگر ملحدین نتوانسته بودند عملاً به میدان معارف تشیّع و به ویژه، شعائر مذهبی بیایند، و شعارِ علیه عاشورا را عملی سازند، ولی در ایام کرونا، از ناهماهنگی مسئولین بهداشت و تبلیغ نفوذی ها، علیه شعائر مذهبی، دشمنان عنود سوء استفاده نموده، میخواستند شعار «ما به عاشورا نه میگوییم» را، به اجرا در آورند.

آنها، گاهی از بصیرت نداشتن بعضی سوء استفاده کرده، گاهی با وجهۀ ترحّم به بیماران و گاه با بیان مسئلۀ شرعی، که: ما ممکن است مسئول جان مردم باشیم، و گاه با عناوین سیاسی، روضه ها و عزاداری ها را تضعیف می نمودند.

در حالیکه آنها که مجالس عزاداری به پا می کردند، نه قصد کار سیاسی مخالف نظام را داشتند، و نه می خواستند جان کسی در خطر قرار بگیرد، آنها در مساجد و حسینیّه هایی که مرتفع بودند و یا در فضای باز، می خواستند به این سنّت حسنه، و در واقع بهره برداری

ص: 25

از چراغ هدایت حسینی(علیه السلام) موفّق باشند، ولی نوچه های وهّابی و بچه سکولارها در بعضی مناطق، به خصوص که احساسات مردم و عواطف در ایّام عاشورا داغتر بود، به مخالفت با تشکیل مجالس عزاداری میپرداختند، تا هم به خواستۀ یهود و عمّالش، که از عاشورائیان و شعار «هَيْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» آنان خسته شده اند، برسند و هم یک نوع تفرقه و اختلاف ایجاد نمایند.حتماً از آزمایش دکتر «ماسارو ایموتو»، محقّق ژاپنی بر روی آب اطلاع دارید، یکی از کارهایی که این دانشمند انجام داد، این بود که آب را کنار گل ها قرار داده و با این عمل میبیند مولکول های آب خود را به شکل گل ها در میآروند.

شما میدانید که بیشتر وزن بدن انسان را آب تشکیل میدهد، پس اگر انسان در کنار گل و گلستان قرار بگیرد، مثل گل، معطّر و زیبا میشود، اگر مسئولین مملکت، سعادت خود و مردم را میخواهند، باید با گلستان ولایت، یعنی مجالس حسینی و مهدوی، موافقت نموده و خود اهل این مجالس باشند.

گل جهان وجود، حضرت مهدی(عج الله تعالی فرجه الشریف) هستند، مردم شیعه باید با برگزاری دعای ندبه و زیارت آل یس و مجالس بزرگ مهدوی، به ویژه در ایام دهۀ فرخندۀ مهدویه، از این گل الهی، معطّر شوند.

در آزمایشی که اخیراً در جشنوارۀ خوارزمی، در زمینۀ آب و مصاحبت

ص: 26

آن با اشیاء مختلف، رتبه آورد، گزارش شده که زیباترین کریستال آب، موقعی به وجود آمد که برای آب، قرآن پخش گردید. (1)

این درسی است برای همه، که بدانند مردم به ویژه نسل جوان، باید همواره در کنار گل قرآن و عترت، دو یادگار رسالت، قرار گیرند، تا فکر و روحشان معطّر به عطر ولایت گردد.

حرم ائمّه(علیهم السلام) گلستان معطّر شیعیان است، چرا درب این گلستان ها بر روی محبّین باز نمی شود؟

چرا در مساجد و بعضی از زیارتگاه ها، مُهر نماز، از تربت به سنگ تغییر یافته است؟

وهّابی مسلکان از حالت ترس و اضطراب مردم از ویروس کرونا و از بی توجّهی دولت، سوء استفاده کرده، به جنگ خاموش و مبارزه با مقدّسات مشغولند!

بزرگی تربت و شفابخشی آن، برای منحرفین از ولایت معلوم نشده، آیا برای حجج اسلام و ائمّۀ جماعات هم، این بزرگی مجهول است؟ این کدام حجة الاسلامی است که نقشۀ منحرفین از ولایت را نمیداند و به مردم بیداری نمی دهد؟

از روشنفکرنماها انتظار یاری نیست، ولی از حوزویان انتظار میرود که با منبرهای منطقی و مفید، بزرگی عزاداری و احترام به نهضت

ص: 27


1- www.markazi-news.blogfa.com

حسینی و تربت مقدّس کربلا را، برای مردم بازگو نمایند.می گویند ناصر الدین شاه از مرحوم آیت الله ملّا علی کنی پرسید که: سقّاخانه ای در معرض توسعۀ جاده است، آیا می توان آن را خراب نمود؟ مرحوم ملّا علی در جواب نوشت: أَ لَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِأَصْحابِ الْفِيلِ. (1) ناصر الدین شاه با دیدن این جواب، به عمّال خود دستور داد از تخریب سقّاخانه منصرف شوند.

آیا روحانیّون ما، پیرامون اشتباهات دولت، چگونه عمل می کنند، آیا آنان به شهرداری ها تذکّر می دهند که مسجد و حسینیّه و سقّاخانه را، بدون ضرورت شرعی، نمی توانند در طرح توسعۀ خیابان قرار دهند، و به مسئلۀ وقف بی اعتنا باشند؟ خوب، تخریب مسجد و حسینیّه و سقّاخانه یک مطلب، و تخریب عقائد مردم، پیرامون ولایت و مهدویّت مطلب بالاتر و مهمتر.

آیا اهل علم و حوزویان، به وظیفۀ امر به معروف و نهی از منکر عمل می کنند؟

آیا شما معروفی بالاتر از ولایت اهل بیت(علیهم السلام) سراغ دارید؟ و آیا منکری بزرگتر از مخالفت با نهضت حسینی و شعائر الله می شناسید؟

خوانندگان گرامی! قصد ما در این سطور مختصر، این بود که هشداری در مورد حفظ عقائد و نگهبانی از ایمان و اخلاق فرد و جامعه

ص: 28


1- سورۀ فیل، آیۀ 1، آيا نمى بينى كه پروردگارت با اصحاب فيل چه كرد.

داده باشیم و البته لازم است محقّقین در مورد این نقشۀ شیطانی در بُعد اقتصادی و ابعاد دیگر، سخن بگویند و به امّت اسلامی بیدار باش و هشدار بدهند.

به هر حال بلا و امتحان الهی، همۀ زمان ها بوده و هست، درد و رنج و مشکلات کوچک و بزرگ، انسان را رها نمیکند، ولی آنچه باید برای پیشرفت انسان در نظر گرفته شود، صبر و استقامت در برابر مشکلات است.

صبر و استقامت انواع مختلفی دارد و در این زمان، صبر و استقامت به این معناست که انسان سرمایۀ اعتقادی و ایمانی خودش را، با تبلیغات مخالفین و منافقین از دست ندهد.

با شیوع کرونا بعضی از روشنفکرنماها به شیعیان می گفتند: چرا ائمّۀ شما معجزه ای در این مورد انجام نمی دهند؟

پاسخ این است، که معجزه برای اثبات یک ادّعای مهم اعتقادی است، مثلاً امام(علیه السلام) مدّعی هستند که من خلیفة الله و وصیّ پیامبر خدا(صلی الله علیه و آله) هستم، خوب، یکی از دلائل این ادّعا، معجزه است، ولی در این زمان مگر امام جدیدی آمده و ادّعای امامت کرده است، که نیاز به معجزه باشد، یا مگر مسلمانان، مانند نماز استسقاء به دعای همگانی و درخواست همراه با تضرّع پرداختند، تا منتظر معجزه باشند؟

ص: 29

البته با این وضعیّتی که داروی ویژۀ کرونا یافت نمی شود و نقشۀ بیگانه و نفوذی ها در راستای کنترل جمعیّت می باشد، آمار شفایافتگان، الطاف غیبی را در این مسئله ثابت می کند.

آیا می دانید بعضی از افرادی که از این ویروس در امان مانده و یا درمان شده اند، به نظر کیمیا اثر امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) بوده است، چرا بعضی نقطۀ مثبت و برگ برندۀ زندگی را در نظر نمی گیرند؟ چرا عدّه ای در منفیبافی و ناامید نمودن مردم کار می کند و از نقاط مثبت چیزی نمی گویند.

البته ما از پیشوایان معصوم(علیهم السلام) معجزه و کرامت فراوان دیده ایم، یکی از این معجزات، روشن شدن بزرگی منطق اسلام بر اندیشمندان و مردم عالَم است، با اینکه در کشورهای بیگانه، اسلام ستیزی وجود دارد، ولی اسلام شناسی، دولت های آمریکا و اروپا را به هراس وا داشته است و این قدرت نمایی و اعجاز از صاحب ولایت است.

و میبینیم که معجزۀ گروه مخالف، جز فریب، نفاق، تخدیر، بهره کشی از ملت های محروم و جنگافروزی، کنترل جمعیّت و مبارزه با اسلام خواهی، چیز دیگری نیست و این مطلب برای مردم فهیم دنیا، به ویژه اکثر شهروندان آمریکا و اروپا، روشن شده است.

پس ما نباید دارائی های مادی و فرهنگی و معنوی خود را نادیده

ص: 30

بگیریم و مبلّغ بیگانه باشیم، بلکه باید به داشته های خود تکیّه نماییم.

امروز بیش از گذشته، ما باید متوسّل به امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) بشویم، تلاش، فعالیّت و مراجعه به طبیب، به جا و درست است، ولی همۀ اینها به پشتوانۀ معنوی محتاج است.

شیعیان و محبّین معصومین(علیهم السلام) باید از برگزاری هیئت های مذهبی و مجالس موعظه و عزاداری، دریغ نکنند که ما زندۀ مجالس فاطمی و حسینی هستیم.

و امروز مائیم و فاطمیّه، شمشیر کارساز ولایت علوی(علیه السلام).

و السّلام علی فاطمة و ابیها و بعلها و بنیها

20 ربیع الثانی 1442

سید محمود بحرالعلوم میردامادی

ص: 31

درباره مركز

بسمه تعالی
جَاهِدُواْ بِأَمْوَالِكُمْ وَأَنفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللّهِ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ
با اموال و جان های خود، در راه خدا جهاد نمایید، این برای شما بهتر است اگر بدانید.
(توبه : 41)
چند سالی است كه مركز تحقيقات رايانه‌ای قائمیه موفق به توليد نرم‌افزارهای تلفن همراه، كتاب‌خانه‌های ديجيتالی و عرضه آن به صورت رایگان شده است. اين مركز كاملا مردمی بوده و با هدايا و نذورات و موقوفات و تخصيص سهم مبارك امام عليه السلام پشتيباني مي‌شود. براي خدمت رسانی بيشتر شما هم می توانيد در هر كجا كه هستيد به جمع افراد خیرانديش مركز بپيونديد.
آیا می‌دانید هر پولی لایق خرج شدن در راه اهلبیت علیهم السلام نیست؟
و هر شخصی این توفیق را نخواهد داشت؟
به شما تبریک میگوییم.
شماره کارت :
6104-3388-0008-7732
شماره حساب بانک ملت :
9586839652
شماره حساب شبا :
IR390120020000009586839652
به نام : ( موسسه تحقیقات رایانه ای قائمیه)
مبالغ هدیه خود را واریز نمایید.
آدرس دفتر مرکزی:
اصفهان -خیابان عبدالرزاق - بازارچه حاج محمد جعفر آباده ای - کوچه شهید محمد حسن توکلی -پلاک 129/34- طبقه اول
وب سایت: www.ghbook.ir
ایمیل: Info@ghbook.ir
تلفن دفتر مرکزی: 03134490125
دفتر تهران: 88318722 ـ 021
بازرگانی و فروش: 09132000109
امور کاربران: 09132000109